2011. február 3., csütörtök

No.86: Zebralánc / Zebralace





1800,- HUF

Neten rendeltem egy határidőnaplót 2011-re, de hetekig csak lestem a postaládát, csak nem küldték. Aztán nem is foglalkoztam vele, egymást követték a stresszes, fárasztó napok.. igen, a vizsgaidőszak..
Egy nap már nem lehetett volna tovább fokozni a rossz kedvem, mikor megláttam, hogy végre megérkezett! Annyira megörültem neki! Nagyon szeretem a fekete-fehér összeállítást, így a zebramintát is, ezen felbuzdulva elkészítettem ezt az ezüst-kontrasztos fülbevalót.

I ordered a bill-book on internet for 2011 but I had been waiting for it for weeks, it didn't arrived. Then I didn't care about it, the stressful tiresome days followed one another.. yes, the exam term..
One day my mood couldn't bee worse, but then I realized that it has arrived!
I became so happy! I like very much the black with white, so thus the zebra-pattern, with that enthusiasm I prepared this silver-contrasty earrings.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...