2011. március 5., szombat

No.113: Általában saját / Usually proper



*3000,- HUF

Az egyik órán Marcel Duchamp-ról és a ready-maderől hallgattam előadást, és nagyon megtetszett az ötlet, hogy átlagos használati tárgyakat más funkciókkal is fel lehet ruházni. Ekkor jött az elhatározás, hogy én is nem szokványos elemeket vigyek bele az ékszereimbe...
Nagyon szeretem a körömlakkokat, a körmeim mindig más színben pompáznak.. innen jött az ötlet, hogy medálként fogom őket felhasználni, a szivárvány minden színében!
A névválasztásra is hatott a dadaizmus, felütöttem egy cikket, kétszer böktem az ujjammal, és ezeket a szavakat illesztettem össze..
Kíváncsian várom, mit szóltok hozzá :)

In some course I listened a lecture about Marcel Duchamp and the ready-mades, and I really liked the idea to use common objects in other functions. Then I made the decision to adopt unordinary elements in my jewellerys...
I'm affected by nail polishes, my nails are always in various colours.. this fact inspired me to use nail polish phials as pendants, in every colour of the rainbow!
Dadaism had also an effect by choosing the name, I opened an article, stabbed with my finger two times and united the words..
I'm curious about your opinions :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...