2011. május 13., péntek

No.128: Várakozás rügyei / Burgeons of waiting



*Elkelt/ Sold.

...csak ültem és néztem az előttem lévő feladatlapot.. éreztem, hogy képtelen vagyok figyelni, képtelen vagyok megoldani... aztán tollat ragadtam és nekifogtam rajzolgatni, ami belülről jött: csigavonalakat, indákat, pöttyöket, tüskéket... valami pszichológus biztos szívesen analízis alá vette volna a vizsga alatt lezajló lélektani folyamataimat.. most ezeket kezdem el átvinni az ékszereimbe is...

I was just sitting and gazing the worksheet in front of me.. I felt that I am unable to concentrate, I am unable to solve... then I grabbed my pen and started to draw, that came from inside: caracoles, claspers, spots, spikes... some psychologists would certainly taken under analysis my psychological processes during the exam... Now I've started to transfer them to the jewelleries as well...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...